Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarzeMia³em okazje poje¼dziæ tym trampkiem i muszê powiedzieæ, ¿e stwierdzenie, i¿ kompletnie nie nadaje siê w teren nie jest do konca prawdziwe. Po le¶nych, zab³oconych ¶ciezkach prowadzi³ siê bardzo dobrze. Ba! wjecha³em nawet na tor i te¿ da³o sie pokonaæ jakie¶ górki i do³ki :) Aczkolwiek faktycznie transalp najlepiej czuje sie na bocznych drogach dojazdowych. Za ta kasê nie mo¿na znale¼æ absolutnie niczego lepszego!
OdpowiedzR1 te¿ da siê wjechaæ na le¶ne ¶cie¿ki, ale co z tego? przeciez to nie o to chodzi.... to nie sprzet w teren i tyle (no chyba, ze dla kogo¶ teren to polna droga ;))).
OdpowiedzKolego R1 najlepiej jedzie po plaskim jak stó³ byle dziurka na naszych drogach i mozna zeby stracic , ciekawe??? ile godzin??? ujedziesz na R1 po polnej drodze :)heheheh.....na Rysy Transalpem nie wjedziesz ale na nasze kiepskie drogi wystarczy motocyklowe Pozdro Ps Transalp ma byc motorem uniwersalnym na codzien .R1 to motor do scigania sie na torze a jak narazie taki jest tylko w Poznaniu wiec zostaje lans na miescie :) z predkoscia 50 km tak zeby byc widocznym
Odpowiedzale to nie by³ zaden zarzut do Transalpa, bo to super sprzet. poprostu na przestrzeni lat jego charakter sie zmienil - niekoniecznie na gorsze. chodzi mi tylko o to, ze na upartego wszystkim mozna wjechac w teren, ale czy to ma sens? ma, jesli sie dojezdza do jeziorka, pola namiotowego itp. itd. ale nie ma jesli ktos uzywa transalpa, zeby regularnie latac po polnych drogach for fun, bo od tego sa innego rodzaju maszyny
Odpowiedz